HEJ

Oh vänner! Jag är så glad. Hämtade idag en present från Skara. En häst, en stor och fin travare. Lindy Lane som fader, lovande men är såklart skadedrabbad. Lite vila och sakta fram så kan det gå bra.  Viktigast är att tillsammans med hästen få ha roligt och en bonus om han kommer fungera på banan. Känns redan som vinst att ha en sådan fin och genomsnäll häst i stallet, här utanför! Pappa och jag ska knåda, hålla tumme och knåda och se hur långt det håller. Skara-folk och ägaren, tack snälla!! :)
 

Eftersom han har rest 26 timmar och står på box till imorgon så har vi tagit en promenad. Och laddad är bara förnamnet. ;)
Nu ska jag ta min lilla hund och hennes stora kompis på en promme i skogen. Sedan blir det stallet igen. Extasssssssssss! :)

Kommentarer
Postat av: Lokko

Du måste skriva mer jänta!

2012-09-18 @ 19:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0