bräda och köra!

En bra start på året minst sagt. I och med det kan jag inte säga
med säkerhet "det kan bara bli bättre". Ska hålla samma nivå är jag nöjd.
.
Igår var jag och träffade min bankman. Dock en kvinna. Hon var bra,
hur bra som helst. Så nu ska vi följas upp en tid framöver. Jättekul. Mest lärorikt!
.
I vanlig ordning jobbade jag idag. Ska jobba resten av veckan och jag känner för det,
verkligen. Så kul att gå mellan olika jobb och olika arbetsvillkor.
Det jag gör ger mig någonting hela tiden, det är byggstenar och viktiga erfarenheter. Mest kul!
.
Jajja! Nu har jag tryckt mat så magen krampar. Och grinat en skvätt över
utebliven partykväll med tjejerna från Alnö! Sucks!
MEN ni ska ha kul!
.
Jalla, Hej!


Igår blev Malin apigt snygg i håret efter några timmars jobb:



40 cm, keratin!
Här är det nyss isatt och helt ostylat, en handen i handsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0