natten återstår

Okej, få se nu... Tredje, fjärde eller kanske femte helgen i rad på jobbet?! För visso, inte bara helhelger. Men känns som att livet cirkulerar kring helgjobb + vardagsjobb, alltså bara jobb. Blir irriterad på mig själv att jag peppar upp mig och VILL jobba så här mkt. Jag dör på mig själv.
Nog om det är helgjobb. Men man ska fan inte jobba då det är fesssst! Hädan efter prioriteras allt skoj man ska passa på att göra så längde det inte är två dagar - varje helg. Vi lever EN GÅNG, knack knack!
 
Har dock hoppat min kvällssömn för att vara med på 40-års partyt ikväll. Hann med middagen och träffa folket, inte minst födelsedagsbarnet. :) Jättetrevligt. Kanske känns surare att jag fick smaka kakan och inte äta upp hela. Hehe! Man ska lära sig glädjas åt det lilla. Man kan inte ha/göra allt.
 

 
I alla fall. Idag klev jag upp seeent. Åt en god hemlagad kycklingwok med röd curry. Åkt brumbrummoped, trehjulig motorbike på Selånger marknad och shoppat strumpor till hösten och godis till maggen.
Imorgon blir det en motorcykel-tur på marken igen. Hoppas på finvär! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0