Jamen hej natten mot lördag

Jobbar natt. Otroligt mkt nattvakande nu. Nätter på jobbet, nätter på stan, nätter på båtar osv.osv...
 
Satt mig vid datorn för att söka upp lite recept på pajer och tårtor. Ska bjuda nära och kära på en liten "pajbuffe" på söndag - på min lilla födelsedag. Samt tårta till efterrätt såklart. Tänkte slå på stort och göra något "nytt" (av miljoner recept). Ser ut att kunna bli en hel del tårtkalas...
 
Innan jobbet ikväll var jag och grillade med några vänner. Att det är så kolossalt gott med grillad fläskfile i rätt marinad. Oxfilè (bloody) i all ära. Men om man kollar till priset får man mkt för pengarna av grisen. Ekonomen...
 
Ajopp, ska ta en till och förhoppningsvis en sista kopp te innan 7 am nu innan b to w. Enormt gott te jag råka fatta tycke för inatt, grönt jasmin. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0