tisdag i rörelse

Idag har jag en HELT LEDIG DAG. Låter inte som sanning, men så är det!
.
Bakat bullar, tvättat & diskat. Samt gått 1 mil med lilla tyrabäs. Det värsta är att den hunden skulle kunna gå dubbla utan problem. Det bästa är att hon är nöjd om hon vissa dagar bara behöver gå utanför dörren och göra sina behov, sen in och sova.
Det är lite skönt att ha en hund med inte allt för stort aktivitetsbehov, men som samtidigt är mer än tacksam över att få röra sin atletiska kroppsmassa på knappa 3000 gram! ;)
.
Nu ska jag:
1. Rida.
2. Cykla.
3. Färga håret.
4. Sundsvall - ärenden samt en efterlängtad tonfisksallad från Subway!!! ;)
5. Inget mer - bortsett från film & gottisfika
.
Om jag törs kleta färg? Virusutslag + kemikaler =  Inte en görbra komb?
Egentligen kan jag vänta, men det känns alltid lite fräschare att lägga en färg (toning) med jämna mellanrum. Var ju månader sen sist och vad gör man inte för påskharen... :)

Och ni, det är snart HELG! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0