wooooooork!

Skulle egentligen ha ridträning ikväll, men jobb kom i mellan...Tränade själv på banan, halter och övergångar - främst skritt & trav. Gick bra!

Så idag:
Jobbat förmiddagen. Hem; gått med Tyra, gjort stallet och ridit. Nu iväg på jobbet om 20 min igen.
När det är sådana här hektiska jobbveckor orkar man inte göra för mycket hemmavid (alltså huset)... :( Denna vecka får jag nog ihop i alla fall 50 timmar. Plus att jag har underbara djur som alltid går i första hand (annars kan man lika gärna vara utan). Så är jätteglad att Micke gör det som för mig blir ogjort trots att han också jobbar heltid. <3
Det är inte BARA att leva hellere! ;)

Nappa 5 min. Sen åka!
PUSSHEJ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0