amandor!

Uschhh! Känner mig så stressad, och det är ju inte ovanligt. Prestera & varva ner, svår kombo!

Men inför resan:
* Det viktigast är att pass, pengar och biljett är med, resten finns att köpa på plats.
* Tack vare Siw fick jag en vaccinationsspruta idag, guld värt!
* Hästen orkade jag inte rida idag (för ridning krävs mkt energi & ork för att det ska finnas någon mening). Så ska ta in honom vid tv4 nyheterna och borsta honom välbelönt vackrare (och imorgon kliva upp tidigt för att rida).
* Och imorgon ska jag klippa 1 eller 2 stycken innan vi lämnar byn för Sthlm vid 10.00.

Värdelöst att åka på resa med betungande axlar. Man vill ha ryggen fri för en veckas avkoppling! NÄRA! :D

NU: Idol! Och satan i gatan vad alla är duktiga, tänk att få bära sådana röster, lyllosar!

Mina favoriter:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0