somliga växer aldrig ifrån natten?

Att jag är en typisk nattmänniska är efter denna helg åter igen konstaterat. Men gott folk, jag kan om jag vill... Sova! Dag som natt, kvällar och mornar! Men jag är gärna en uggla, samtidigt diggar jag tuppen!

Imorgon börjar jag 16.00, samma sak på onsdag och på torsdag ska jag jobba natten (21 - 07) så det borde passa min lilla natthjärna?
Annars imorgon tisdag: 
* Staden (morgon till mitt på dagen)
- Egen vård! Solning o.s.v.
- Fixa inför utland! Inhandla små men kasnke viktiga prylar, växla pengar and so on
* Rida (eftermiddag innan jobbs)

Men jag kolar av trötthet! Trodde Micke skulle hinna komma hem innan jag la mig (han har varit borta heeela helgen, i Skaraborg, eller Vara (?) och jobbat med min däd).
Ajapp! Sova vare ja! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0