negativ och en snutt postivitet!

Men usch, vilket väder! Döda skiten så jag kan gå ut på en riktig promenad med min hund och ta en ridtur på min häst utan att man ska behöva dra på sig sjuka av detta kalla regn!

Tog in hästarna vid 11 då dem för en gångs skull stod vid öppningen och ville in. Känns bra att dem står inne under tak, i sina stalltäcken och med mycket torrt fint hö när regnet öser ner trots att det är tåliga djur med regntäcken. Haha! 

Funderar på hur jag ska tackla denna höst utan en vecka i värmen snart, eller nu? Turkiet har jag aldrig velat åka till, men folk tipsar och rekar. Ska jag?! Sola, bada, sova, shoppa! Problem som "vilken resturang ska vi gå på?" existerar. Lovelyyyyyy!
Om och om ska jag tänka: "Man lever bara en gång" då är det ganska enkelt att trycka på boka-knappen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0