nattvakt!

Tyra fick "ett-års"-vaccin idag. Givetvis glömmer man bort att jag själv måste få en dos mot gulsot, hepatit osv. Åker för guds skull utrikes på lördag! Hoppas vårdcentralis har detta vaccin hemma så jag kan komma imorgon. Siw checkar! :)

Imorgon måste jag alltså:
*
Fixa vårdcentralen (om jag så måste åka på annan ort eller hur det nu ska gå till, vaccin måste jag ha!)
* Fixa Tyras försäkringspapper
* Packa det sista
Sedan det vanliga; rida, Tyra och hoppas komma mig för en solning tillåmä!

Ne nu ska jag fortsätta min på min alldeles första jobbnatt (inom detta yrke får jag lov att påstå). Hittills går det riktigt bra, hoppas det håller i sig. Imorgon efter 7.15 har jag semester! :D

Puss & Godnatt alla ni som får sova!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0