vad gör det om 100 år?

Och man lever en gång så varför vara tråkig, trångsynt och bunden? Bli lagom realist och mycket optimist. Man lever FÖR varandra. Och man ska UNNA helt enkelt! Det var bara en tanke som slog mig här i dagarna. Jag tyckte den var bra. Vibs!



Älskar egen tid
då man själv känner att tid & ork finns. Har FAKTISKT intensivtonat håret idag. Otroligt skööööönt! Nu ska jag bara orka måla naglarna och noppa bryna sen är jag redo för världen och turkiz!
Och Anna har tillsammans med mig ridit min häst för andra dagen i rad och det går fortsatt bra. Känns skönt att veta att han kommer få lite motion då jag är borta och av någon man litar på!

IMORGON:
(!) Kliva upp tidigt, äta frukost i lugn och ro framför morgontv. (Det är livet, haha!)
(!) Fixa med djuren och rida lektion 9.30.
(!) Småpacka till resan (ska denna gång inte överdriva packning, som i vanliga fall) 
(?) Efter det KANSKE åka till staden. (Min säkerhetsväst har äntligen kommit!)
(!) Hinna med några välbehövliga sovtimmar på eftermiddagen så jag inte somnar på jobbet (natten).


GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0