thursday!

Idag är jag ledig. Fick sms-förfrågan om att jobba långkväll, men har långpass (7.30-21) på lördag... Känner att innan jag kliver på heltiden vill jag hinna med stök i hemmet + stallet/djuren + ta det lite easy = slippa inre stressen. Framförhåll!

Veterinären tillsammans med oss kom på en träningsplan åt pappas häst. Och hon ska ridas, några gånger i veckan. Ska bli kul att se hur hon reagerar på skänlarna och allt sånt där "ridit". Så nu ska jag träna den hästen några gånger i veckan. Hoppas "felet" försvinner för hon är ju snabb som lärka. :)

Så idag:
x
Städa (dammsuga + skura + diska + tvätta lite)
x Rida pappas häst
x Rida min häst
x Få ordning i källarn
x Robinson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0