lilllllllördag!

Ännu en dag. Ännu en ganska grå och tröttsam sådan. Jag blir så seg då det är mörkt ute på dagarna. :( Mörka kvällar däremot, ger mig ro och energi...

Nu är jag ensam hemma.
Hatar att vara ensam, ska försöka sluta och tänka på att jag är själv och göra nått skoj istället. T. ex. baka. Baka och stöka är en perfekt ensamhetssyssla... :)

Annars idag:
- Har vi målat ett rum, vitt!
- Och jag har städat, har fått halvt mani igen. (Börjar man bli knäpp när man pratar med dammsugarn? Kom på mig själv förut: "Kom nurå, så går vi hit..." HAHA! Skrattade lite ÅT mig själv där).
- Nu kom jag nyss in från ridträning!

Har haft några lediga dagar i början av denna vecka och det känns väldigt skönt.
  Att bara vara hemma och känna att det är ok. Att städa innan det har blivit ett stökkaos är gött!
Livet som hemmafru är helt OK, men det skulle döda mig efter ett tag. Däremot att jobba på hemmaplan är en annan femma, en ganska intressant femma!

Nej, nu ska jag baka nå gott, det är trots allt onsdag, lillördag!

HA EN BRA KVÄLL! / Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0