hejsan!

Inatt sover jag gott!
(X)
Har städat hela trevåningshuset: Dammsugat och blöttorkat golven.
(X) Städat undan ute inför kommande vinter, tagit bort blomkrukor o.s.v. + rensat rabatterna + krattat.
(X) Hjälpt Anna-Lena.
(X) Och ridit!

Imorgon:
(_)
Bergsåker på förmiddagen för provlopp på banan med pappas racer!
(_) Hem för ridlektion 13.30.
(_) Och sen ännu en hemmafixar em/kväll!
Skööööönt!

Ikväll har vi haft Siw på besök. Fikat kaffe och godis. 
Nu ska jag fika lite keso och satsumas och kolla lite på tv innan vi ska gå ut och natta djuren. :)

Haha, gillar min "punktning" varenda eviga dag. Bloggen har blivit som en dagbokskalender för mig. Och varför jag nu har det officiellt kan man fråga dagens samhälle...? :)

Denna komb, MEN vita stolar och svart bord...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0