Djurägare - inte billigt

Igår em/kväll åkte jag till stan. I Birsta givetvis. Jag storhandlade mat och Ida blev brydd 10 gånger om när hon såg att utrymmet i vagnen blev allt mindre och mindre. Finns bara fördelar med att handla på Ica Maxi:
- Mysigare - Billigare - Roligare - Godare
Så kul att dra kortet och få "10 gånger" mer mat än vad man får hemma på affärn....
(Ica Maxi har bra mängdrabatter, vilket jag tycker är bra. Creme Freich och Grädde som går lika hårt åt som Bregott i min kyl, d.v.s. mycket!) 



Och idag, som alla andra lediga mornar:
Först ut i stallet, en promenad med Tyra, frukost. Sedan tog jag tjurhornet; sorterat massa lådor, dammsugat och torkat golv!

Nu ska jag agera telefonväxel några ögonblick. Och hoppas på mindre blåst!

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0