bra start!

Minst sagt bra start på veckan.
Igår måndag fick jag jobb-erbjudande i ett travstall.
Idag tisdag tog Micke C-KORTET! Och idag tackade jag ja till heltidsjobbet! :D
Så skönt att få veta vilka dagar man jobbar och inte, en tid på FÖRHAND!
 
Annars idag har jag slingat och klippt hår, hälsat på arbetsplatsen Mellangård (Lucksta typ) och ridit. Min häst var en dröm ikväll. Började fundera på om han var sjuk eller nått. Så snäll, lyhörd och LUGN! Haha Micke: "I så fall vill jag att han ska vara sjuk varje dag" PÅ SKOJ naturligtvis. Men han är inte sjuk varken tecken på det eller feber, matfrisk som vanligt osv osv. HÄRLIGT! :)

Ne nu blir det lite marabou choklad och nått annat gott fika som vi ska göra ordning tillsammans! Tror jag ska värma majs med bregott och steka lite champinjÅns i ännu mer brelle!

Imorgon kl. 7: Åka med pappas häst till vetetrinär. Underpresterade kraftigt sin kapacitet igårdagens tävling på Östersund... :((((!!

PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0