vikka probbs!

Kom hem från jobbet. Tänkte rida pappas häst, men då ska denna på återbesök hos vet. imorgon. (Så det är väl ingen panik på träningsfronten).
Och med det plockade jag med mig en och annan räkning... Hej vad pengar det går när man är bilägare, skatt och försäkring! Det positiva att det är långt mellan gångerna med just dessa betalningar




Står i valet och kvalet om jag ska rida min häst eller ej?! Har kommit fram till att tiden är knapp resten av veckan.
Onsdag:
07.00 - 16.00: Jobb
18.00: 2-3 klipp Stöde
Torsdag:
06.30 - 16.15: Jobb
17.00: 1 klipp Stöde
18.00: 1 klipp Viskan
Fredag:
07.00 - ca 22: Jobb

Undra om jag ska va ledig i helgen? Hoppas jag ställer till det så!

PÖSSSS/ DÖSLUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0