H&M!

Idag kom lite grejer från H&M på posten:

Dessa fuskpälsaccessoarer skulle jag ha. De gör min tunna snygga skinnjacka lite mer snygg, välklädd och varm i vinter!
+ Lite reagrejs som behövliga underkläder och smycken + ett onödigt nattlinne som jag inte vet när man använder? (Sover inte i nattlinne och på kvällar och mornar har man ju en fetings-coz-onepiece)! Men fint vare! 

Idag på jobbet delade vi upp storhelgerna i december. Jul är verkligen heligt för mig. Men jag tycker hela december spelar in, inte bara julafton. Så jag tog julhelgen och är ledig nyår. Ser det som enda chansen som att få se fjällvärlden i vinter. Vemdalen?! 97,5 % säkert!

Och vad gör det att jobba kortdagar under fantastiska jul. Hästar, motion och frisk luft? Nyttigheter bland allt julstök!

NU:
Promme med Tyraälskling.
SEN: Lite TV, varmchoklad & mackor innan sängen.
Upp&hoppa: 04.45 imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0