halloweenhelg 2

Lördag, och då har jag & min häst tränat för instruktör två dagar i rad! Känns bra att få riktiga genomkörare nu innan vintern. Då det automatiskt kommer bli mer uteritter. Det halvår som varit, med mycket nya intryck och framsteg ska smälta den kalla snön som komma skall! :D

Annars red jag pappas häst som jag inte ridit på några dagar tack vare sjukan. Varmblod måste vara den allmänt bästa rasen i världen! Tacksamma djur! :)

Kom nyss hem från middag hos mamma & pappa! Haha och pappa är lite lite sick ibland. Han fick full pott på travspelet och innan alla loppen gått var han brydd över vad han skulle göra med pengarna: "Det finns ju folk som har dåligt ställt och så..." 7:an gav drygt 5000:- / 3... HAHA!

ALLA ska ut och göra nått, festa, bio... Aa! Själv är jag inte alls sugen på att gå ut, som vanligt, typ. Micke vill åka till Elin och sen vara i Viskan ikväll. Skulle ju vara kul att träffa lite goingar! Fy, jag borde ha nån som rycker upp mig i knoppen.
Ajja, ska ta och dra på lite smirre så åker jag till Viskan och avnjuter ett eller flera glas äppelvin! Tvivlar inte på detta folk!

Hare bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0