update tis!

Idag har jag från morgon till kväll varit på Bergsåkers travbana, Birsta, klippt hår, sytt gardiner, fixat i huset, sist men inte minst firat Micke 25 år! Idag var jag ledig!
Då har jag inte hunnit rida och kanske det viktigaste, ta det lugnt! Pinsamt dålig på det, men fruktansvärt duktig på det ibland också. Hatar och älskar den där pressen som gör att man planerar allt i minuter och inte timmar.... Det går jämt.

Imöra på min andra lediga dag så ska Siwen och jag baka. I en bagarstuga, blir spännande, fram för allt gott... hehe! Innan det ska jag rida och brodda om min häst! På kvällen ska vi fira Micke omg. 2. :)

Aja, dagboksbloggen säger godnatt! / PYSSSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0