ONSDAG!

Ahhhh. Igår somnade jag efter middagen, typ 17.30 och sov till jag klev upp imorse kl 5.00.... Hoppas jag är utvilad nu. Önskade att jobbet låg halva tiden närmare mig... Tar sån tid att åka, jobba, åka!

Haha, nåväl. Har ägnat kvällen åt min häst, min egna pärlehäst. Känns som jag ägt honom i 2 år, typ. Om man tänker vilken utveckling och skillnad i både beteende och ridning kan man ju nästan tro det! <3

I lördags
vann jag 2000 på en hundring. Idag gick jag in på kiosken köpte en Loka efter jobbet och spelade en tia på Lasses Axlite, vann 200. Helt OK! Haha! (Micke spelade hundra och vann 2000). Där försvann glädjen! Ne, men GRATTIS LASSE & Micke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0