natti!

Kan inte tro att jag får sova inatt, imorgon? Och SOM jag kommer sova. Idag kom ett hölass, (lastbil + släp) med hundratals balar som vi slet lös med våra bara händer. Bar och staplade. 2,5 TON, endast! Imorrn är jag antingen svagare eller starkare än aldrig förr!

Och idag vann min passhäst och andra utselningen kom trea, bra dag! :D
När jag kom hem efter ett 12-timmars, var det bara att duscha & svira om, äta kebab och börja klippa. Kom hem NIO och stendöd.



Hästar. Idag fick jag erbjudande att överta en jättefin tvååring som annars kommer tas bort. Annars är hästen fullt frisk och är verkligen fin, både stillastående och i travet. Men det kostar att ha häst, både pengar och tid. Men denna ska ju naturligtvis göra mig till miljonär så varför fundera? ;) HOTCHKISS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0