hez.se

Inatt märkte jag att rösten sakta men säkert avtog. Imorse när jag vakna och skulle hälsa dagen välkommen strejkade stämbanden totalt. Det har blivit bättre. Och det viktigaste är trots allt att jag inte har ont, eller har feber. Feber är värst!

Idag har jag ätit, kollat på Svensson Svensson och ätit. Senare mot kvällskvisten har jag jobbat ideellt med pappa, mamma och Mickes hår. SKÖNT! 
Har blitt rejält bortskämd denna helg. I fredags trerätters hos Siw. Lördag middag hos mamma & pappa, och idag söndag bjöd mormor & morfar konkaronken på E14-baren! TACK ALLA!


NU sitter jag i soffan efter lite dammsugning och ska betala någon räkning. SNART blir det lite soffmys m. tv & kalla hallonsmoothies innan läggdags!
Imorgon blir det min första riktiga arbetsdag som fast. Skönt att kylan inte börjat komma riktigt än. Börjar 6.30 måndag & torsdag. Tis, ons, fre: 7.00. D.v.s att klockan är ställd på 04.45 imorgon. Zzzzz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0