Hejhopp!

Idag svischade dagen iväg på jobbet, så det ska vara! Tänk att jag får månadslön för något som är mitt intresse och som var mitt drömyrke. Får väldigt goda förutsättningar av arbetsgivaren tycker jag. Bra jobbtider och upplägg som gör varje dag enklare!

Imorgon ska jag åka med en av mina passhästar till Bollnäs och starta. Så kommer jobba över lite och tjäna någon extra krona. Amazing! Är sugen på att ta med Tyra och be hennes uppfödare komma till banan så får dom träffa henne efter snart ett år, (Tyra är född i Bollnäs). Får se!

Ikväll (snart) ska jag iväg och klippa. Men först äta snälsklingens fetaostbiffar som han står och gör iordning när man kommer hem. Så gott, så snällt! 
Sen rida OM jag orkar.... För imorgon blir det ju ingen ridning då jag kommer hem på kvällN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0