en släng av sjuka?

Fy fy fy! 
Vaknade igår morse av halsont och ännu värre imorse. "BARA" för att jag skulle på nyjobbet. Annars relativt pigg och fräsch 05.00. Fikade mannagrynsvälling och mackor. Begav mig på jobbet, och jag trivs redan! :D

I vilket fall var mitt kundschema fullproppat från att jag lämnade jobbet 12.00. Som tur var jobbade mamma i Matfors och ett lunchstopp på Dinos var innerligt! Snart kommer dagens sista kund och det är klipp och sling på tapeten. Med en stel, ond & iskall kropp + övertempurerat ansikte är det ändå för kul för att avboka. Ledig imorrn (typ), lördag & söndag! :)

Ikväll världens största chill i soffan med 70 filtar och 30 koppar varm choklad, med Micke & Tyra! <3 OCH Robinson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0