1:a advent!

Och vad passar inte bättre än att få lite SNÖ! Nog för att jag jobbade och det blev en dubbelt så jobbig dag så får man ta det som ett rejält träningspass.... :)

Imorgon är det 8:onde dagen PÅ RAD som jag ska kliva upp innan 5, nämligen 04.00. Det väntar hölass, körningar och travtävlinga tiiidigt imorgon. Sen är jag "ledig" två dagar, tis-ons. Har planerat in tillräckligt jobb de dagarna så kan nog inte kalla det ledigt längre... 

Shoppade lite utebelysning för någon vecka sedan som jag knappt haft tid att ens ägna en tanke åt att sätta upp. Tror jag ska göra det nu medan Micke är på Ica och handlar glögg & pepparkakor, och en mintchokladkaka givetvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0