Jag vet att jag är för snäll

Om ni läst och uppfattat rätt så har jag jobbat hela helgen.
I lördags var jag även chafför till sena natten. Något jag
inte gör om med glädje då man ska upp & jobba tidiga mornar.
.
Så igårkväll betsämde jag mig för att idag (måndag) ska bli en
riktig slödag. För det ska man unna sig, hehe!
Jag ska inte känna måste för något eller någon. Fan va skönt!
.
Redan igår söndag blev en bra förstart på denna måndag.
Efter jobb åkte vi till stan. Åt på Ming Palace (Kina), köpte kvälle-
mat och la oss i sängen och kolla på Heartbreak Hotel tills vi somnade.
Det var grejer det! :)
.
Hoppas ni får en bra dag vad ni än väljer eller "måste" göra.
Puss puss! / Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0