s n´ m!

Välbehållen, pigg och beslutsångest. Det var kul igår,
men inget slår onsdagens barbra!
.
I väntan på att bli körklar så funderar vi på att stanna
en natt till, Steffen och jag. Men efter lite kalkyleringar
så kom vi på att det kan göra lite ont i plånboken att
stanna och vi känner oss nöjda, väldigt nöjda! Och det
verkar, jag i alla fall hoppas att jag kan få jobba imorgon
eller/och på söndag. Pengar in är bättre än cash out! Absolut.
.
Nu tänkte jag ta med mig Steffen och Tyra på
en promenad medan D och M badar. Sen stannar vi
kvar till kvällen. Det blir goooood middag & mys sista
dagen/kvällen! :)
.
Jag har redan skidjackor. Men för det betyder det inte att
det finns andra jackor man vill haaaaaaa. Från O`neill:
Bild 1. Stuket är fint, men detaljerna mindre lockande.
Den sista lilla bilden, den turkosblåaaaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0