hej dagbok

Började med att jag vakna. Fan för att vakna dagen efter
vintömning. Och allt blir mycket värre då man kollar på
klockan och inser att det var inte bara vinet som gick till
spillo, dagen också.
Kravlade mig upp vid 11. Proppade i mig en rejäl frukost
och genast ut på en promenad. Tog med mig Tyra och
gick till Anna-Lena för att rasta hundarna där. Promenerade
hem och åkte till munkan för att arbeta.
(Så fick tyvär ställa in ridningen idag, rider på måndag ist.)

Är hos Anna-Lena igen och är "husvakt" till imorgon. Micke
bjöd pappa och mig på tvårätters då jag kom hem.
Hummersoppa + fläskfilègryta. Minst sagt Gott!

Nu ska jag gå ut och ta in hästar, ge dem mat och säga
god natt. Efter det kvällspromenaden, titta på tv och myssa!
Imorgon ska jag iväg och jobba på brynet, 7.30-21. Och
efter det jobba med mitt blivande f. JA så är det.

Hoppas ni får en finfin lördagkväll allesammens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0