feel gooood

Mjukstart heter första delen av dagen. Har
tvättat, promenerat m. Tyra, ätit frukost och
förberett lite pappersgrejs för framtiden! Roligt.
Har även bokat 4 pigga flygbiljetter till Stockholm.
Så nu är det bara för oss som ska med att hålla i
hatten, tuta och köra!
.
Igår klippte jag hela kvällen efter jag kommit hem
från staden. Och jag kom faktiskt inte hem med något
onödigt från den... Hangers and food, only!
Tyra har fått börjat med ett nytt foder och hon älskar
det! Så foderbyte pågår. Hon petar ut kulorna från
gamla fodret! Haha! Är man söt så är man. :)
.
Nyfodret:
.
Nu ska jag köra pållen. Sedan promenera neröver
byn för att hjälpa Anna-Lena med städning osv. Och
ikväll verkar jag som frisör igen, hela kvällen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0