att vara hemma

Efter 5 underbara dagar i Åre är det inte mer än rätt att jag
får ligga i med mer vardagliga ting på en lördag. Jag menar då
vänner anglar och partar. Istället har jag kört häst, klippt hår,
packat upp, tvättat och städat till typ nu. Det är så skönt att
lägga sig ner framför tv:n och känna ro över att man faktiskt
förtjänar det.
.
Det bästa man gör PÅ en resa är att tvätta! Tvätta exakt
alla kläder när det närmar sig hemfärd, vika ner det
snyggt i väskan. Och vips så ligger det fint i byrån och
hänger fräscht på stången då man är hemma igen.
Underlätta livet är helt OK!
.
Nu kom jag nästan precis hem efter att skjutsat lite
festfolk. Ska hoppa upp och ur sängen och gå till köket
för att fixa en frukt/bärsallad med vispad grädde, omgaad
för grädde! Sen lägga mig under täcket och fika I sängen
med en bra film på burken tillsammans m. proppen 1 och 2. :)
.
.
Trevlig lördag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0