workworkwork

Torsdag imorgon. Då skulle jag vara ledig.
TRODDE jajahhh!
Ja, det kvittar väl vad jag gör då när jag ändå ska jobba 36 timmar fre-sön..
Ni hör vad synd det är om mig som tänker dra in storkovan denna storhelg!
Hehe!
.
Just precis. Har jobbat på mitt nya frisörjobb 2 dagar, tis & ons.
Allt rullar på och det är faktiskt enkelt om man jämför med mina
"fördomar" på mig själv. Jag pratar om ringrosten.... Sköönnt!
Lättsamma och tacksamt bra jobbkamrater & kunder. KUL! :)
Jobbade även över idag. Magen skrek. Så stoppade på COOP och köpte
keso, soltorkade tomater, oliver, vitlök i olja + nötter.
Snodde ihop i mina tomma lunchlåda.
Ett väldigt gott mål på väg hem till skog! :) Ett fint tips till er hungrigt nödiga!
.
NU: Ska jag och min hund ut på promenad, med gammal vän och dess hund.
SEN: Blir det megachill, film och strawisss & grädde delux!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0