trädgårdsmulle!

JUNI slog mig att det var dags att fixa blomrabatten.
Så efter idag blev det en början till sommarens smultronställe,
MITT smultronställe! Hehe.... ;) !!
.
Annars fredag,
- jobbade 8-13.
- städat badrummet & tvättat.
- klippte gräset.
- åt middag hos Mickes mormor.
Och nu kom jag nyss hem från 2 klipp i Viskan.
Så nu säger jag HELG eller??? :) Vet man ickeT!
.
När jag klippte gräset kom jag på att vardagsmotion måste vara det bästa...?
Om man får saker till vana blir det inte ens jobbigt, eller?
Plus att man själv tjänar på det eller/och får något utav det.
Som cykla till jobbet, klippa gräset med gåklippare, gå med hund osv..
BAJJABRA! :)
.
NU - Frossa i något riktigt helggottis med pösarna. :)

Kommentarer
Postat av: Nikita

... så rätt, och inte att förglömma steka i en solstol är också bra, balsam för själen =)

2011-06-03 @ 22:47:54
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: frida

Helt RÄTT!! ;)

2011-06-04 @ 18:17:00
URL: http://edinfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0