Jag tror det händer grejer!

Nu är det mycket. Eller det känns mycket i skrivandets stund...
.
1. Micke & Jag flyttar.
Ett varv runt jordklotet och vi hamnar i Ede. Världens Bästa Ede!
Vi hyr ett hus Micke vill köpa, och med tiden så kanske.... ? :)
Det är en del fix innan vi flyttar dit och en del fix när vi där bor.
Vi priorterar och hoppas på att flytta in snartsnart. Myspysss!
.
2. Jag blir frisör "påriktigt" över sommarn!
På Hårcentrum, Sjögatan, S-valllll! Hej ringrost!
Dock blir det mycket jobb då jag redan har vikariat på brynet och allt
det andra som har förmåga att palla tid!
Men det ger mer stålarZ och jag är ung så va tusan gör det då en
frisörtjänst ligger väldigt fint i min rygga!
.
Ne, det känns riktigt lockande med livet och fram för allt sommarn.
Nu ÄR klockan för mycket.
Skolavslutning imorrn!
Nattiiii! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0