Ska va glad åt jobb!

Första gången jag verkligen kände och tänkte på att Stöde är ganska bra. Att få lämna gråa trista Sundsvall och komma hem till lugnet och vackra landet och slappna av.
Som det känns nu kommer jag aldrig bli någon stadsråtta. Ingenting där som lockar mitt liv till något bättre. Helt enkelt. Och kanske ganska tråkigt i ditt öra.

Imorgon jobbar jag kväll och har därmed välbehövlig sovmorgon .
Hektiska arbetsveckor med 30 timmars jobbhelger o.s.v tär även fast man inte vill det. Laddar nya krafter och avslutar denna jobbperiod på fredagkväll. En kortare semester väntar och den är värdig.

NU: Värma chokladen, vispa grädden, bre limpostmackorna som ska avnjujtas under 70 filtar i soffan och kanske en film, annars TV! Allt är bra när man bara får ta det lugnt med en människokarl och en hunddam. :)
.
Man kan inte annat än behålla livsglädjen. Sötnyra! Bästbästaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0