Mellerud - mot Vänern!

På trip ner mot söder. 60-70 mil enkel resa.
Ska kolla på en häst som jag varit spekulant på ett tag.
Jättespännande ska det bli!
Har dock lite förväntningar på ett fint djur då jag sett honom på film.
Riden i både skritt, trav, galopp + hoppad.
.
Det är en ridhäst.
Eller ja, han har ju galoppstam så lite i tyglarna blir det nog.
Eftersom jag gillar varmblod känns fullblod närmast till dessa. 
Smäck & samarbetsförmåga.
Skulle lätt haft ett varmblod om det inte vore halvt outvecklingsbart
för mig att gå vidare i ridning med en häst som är avlad & byggd för trav & vagn...
.
Ska bli så kul att få en EGEN RIDHÄST.
Har ju stått överst på önskelistan i 15 år. :)

Så hoppas denne är den rätta. 
FUXVALACK 9 år:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0