Resumè

Nyårslista
Lite sen bara. :)
Vad gjorde du 2010 som du aldrig gjort förr?
Tog studenten
Jobbade och bodde i ett annat land, USA
Köpt egen hund och fått egen häst
Vad skulle du vilja ha 2011 som du saknade 2010?
Ha å ha...
Företag kombinerat med deltidsarbete
Bostad i Sthlm eller någon annanstans för att leva medan man kan.
Mer reserfarenheter
Ännu mer kul, om det går! :)
Vilket datum 2010 kommer du att minnas, och varför?
10/6 - Studenten
Vart tog det mesta av dina pengar vägen?
Resor, mat, kläder, djur
Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2010?
Ingen påminner mig om just 2010 om 10 år...
Dåligt minne
Vad ångrar du under 2010?
Inget! Gjort är gjort, orkar inte tänka på sånt som framkallar negativa känslor.
Faktiskt kommer jag inte på något tok heller även om jag trotsar mig själv och tänker efter.
Blev du kär under 2010?
1000 ggr.
Vad gjorde du på din födelsedag?
Lunchade och tog farväl av mamma, pappa och Kristina som for hem till Sverige efter deras semester i USA.
Åt tårta.
Åkte efter det in till New York för diverse roliga äventyr som jag fick i present. Rundtur m. buss, strosade runt och shoppade på Forever 21 och Victoria Secret kl. 2 på natten medan vi smuttade på en fantagrogg, helt sjukt!  Bodde även på hotell på Timesquare.
En annorlunda 20-årsdag må jag säga. :) <3
Hur skulle du beskriva din stil 2010?
Bäst med ett kryddmått av det vanliga!
Vad ser du framemot år 2011?
Se hund och häst utvecklas.
Jobb.
Plugg?
Resor. In och utrikes
Utveckling.
Impulser.
Lite sen bara. :)
.
Vad gjorde du 2010 som du aldrig gjort förr?
Tog studenten.
Jobbade och bodde i ett annat land, USA.
Köpt egen hund och fått egen häst.
.
Vad skulle du vilja ha 2011 som du saknade 2010?
Ha å ha...
Företag kombinerat med deltidsarbete.
Bostad på annan ort för att leva och se medan man kan.
Mer reserfarenheter.
Ännu mer kul! :)
.
Vilket datum 2010 kommer du att minnas, och varför?
10/6 - Studenten
.
Vart tog det mesta av dina pengar vägen?
Resor, mat, kläder, djur
.
Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2010?
Ingen påminner mig om just 2010 om ens 1 år...
Dåligt minne.
.
Vad ångrar du under 2010?
Inget! Gjort är gjort. Och man skall icke tänka på sånt som framkallar negativa känslor.
Faktiskt kommer jag inte på något tok heller även om jag trotsar mig själv och snabbt tänker efter.
.
Blev du kär under 2010?
1000 ggr om.
- I nya möjligheter
- I djur
- I människor
- I livet
.
Vad gjorde du på din födelsedag?
Lunchade och tog farväl av mamma, pappa och Kristina som for hem till Sverige efter deras semester i USA.
Åt tårta.
Åkte efter det in till New York för diverse roliga äventyr som jag fick i present. Rundtur m. buss, strosade runt och shoppade på Forever 21 och Victoria Secret kl. 2 på natten medan vi smuttade på en fantagrogg, helt sjukt! Bodde även på hotell på Timesquare.
.
En annorlunda 20-årsdag må jag säga. Blandade känslor, men mest rolig! :) <3
.
Hur skulle du beskriva din stil 2010?
Stil?
Tummen upp med en slev av det vanliga!
.
Vad ser du framemot år 2011?
Se hund och häst utvecklas.
Jobb.
Plugg?
Resor. In och utrikes
Utveckling.
Impulser.

Kommentarer
Postat av: Linus

fantagrogg...uscha! ;P

2011-01-07 @ 16:46:18
Postat av: frida

Haha! ;) drinkilidrink

2011-01-08 @ 00:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0