osömnigt trött

Här ligger två och kanske tre liv som inte kan sova.
Och vi ska upp tidigt, kring 05. Stressande. För då vill man verkligen
somna fort då klockan hunnit blivit så mycket som nu!
Och det gör allt svårare... Skit också! Varmt är det också!
.
Jädra bloggar..
Nu ska jag läsa bloggar. Det sägs att
man blir mer trött ut av att läsa texter. Och böcker är
inte direkt min melodi även fast jag kanske så önskar.

Tänkte på ett misstag häromdan.
Jag skulle äta glass. Så jag tog ut glassen ur frysen och la upp en bit på en tallrik.
Sedan tog jag och stoppa in glasspaketet med resterande glass i skafferiet!??
Jag märkte någon timme senare av en slump ett gräddlikt slag av
glass i skåpet bredvid kyl&frys.
En trög luva.

Hoppas ni kan sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0