Enorm Tyra saknad!

"Allt" packat och inget viktigt glömt som det ser ut.
(Jag är pass och penga-nojjig då jag hör flight. Kikar var
30:de sekund ner i väskan för att sakerna kan ha dojjan
på sig och fintat).
Jaja!
.
Det enda jag borde göra nu är att duscha. Duscha innan
avresa till terminalernas gata i Sthlms-trakten!!
Bilresan ner till Arlanda är så mysig! Och att parkera
bilen på långtidsparkeringen och sedan iväg till
flygplatsen för att vänta ihjäl huvudet hör liksom till.
Det har blivit så för miG! :)
.
Ska fika och duscha, sen sova som alla andra gör nu. Hinner 1
max 2 timmar. 03.00 åker vi!
.
KOMMER SAKNA TYRA!
Ännu en svaghet, värd svaghet!
/frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0