förkylninga

Har varit småförkyld i drygt en vecka nu. Men imorse satt det igång på riktigt. Känner mig slö som en gammal get och hostar som en trasig bolmare! Imorgon får jag nog hälsa på VC i Stöde för en närmare granskning. Hoppas det ändå bara är en enkel förkylning!
.
Nu ska jag ut och ge stora hunden i lilla formatet motion för att sedan lägga mig framför tv:n under filten. Äta och må så bra jag kan!
Har varit småförkyld i drygt en vecka nu. Men imorse satt det igång på riktigt. Känner mig slö som en gammal get och hostar som en trasig bolmare! Imorgon får jag nog hälsa på VC i Stöde för en närmare granskning. Hoppas det ändå bara är en enkel förkylning!
.
Nu ska jag ut och ge stora hunden i lilla formatet motion för att sedan lägga mig framför tv:n under filten. Äta och må så bra jag kan!
.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0