det går över

Nu är jag fruktansvärt less på matten och inte minst på systemet där all distansutbildning går igenom!
.
Idag pratade jag med läraren och passade på att fråga
vad jag fick på sista delprovet. Och då har det
inte kommit in. Det trots att jag skickade in samma
prov två gånger under två dagar!!! Så nu ska jag få
göra det en TREDJE gång!
.
Har i alla fall gjort klart kursen under denna vecka.
Manglade mig igenom slutprovet idag som endast
tog 4½ timme.
.
Bara för strulet borde jag slippa betygssamtalet per
telefon. Ge mig MVG då jag gjort samma prov tre
gånger ffs!
.
Jobbigt inlägg!
.
Nu ska glada minen påmä. Ska få mat nu. Sen blir det att åka
ner till Anna-Lena och ta in hästarna. Efter det åka och klippa!
.
Jalla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0