ÅRE

På resande fot. Fast mål och rörlig utgång.
Jag lämnade medvetet mina täckbyxor hemma
så jag blir tvungen att köpa nya. Siw tog med
mig på Oulet i Åre ifjol och på väg till Åre finns
det en Outletbutik. Bra grejer till rimliga priser
är ju helbra i den för övrigt dyra fjällvärld!
.
Kom just på att jag glömde min röda räser-
pjäxor till längdskidorna. Canon! Alltid är
det nått. Viktigast är ju trots allt utförs-
utrustningen. Och den är med, såklart! :D
.
Bästa Tyra. Att ett så litet hjärta rymmer så
mycket gott! Hunn! Klaarrt hunn ska med!
.
och andra sekunden:
tredje:
.
Tyra sover. Micke och jag lyssnar på pappas funderingar, sumeringar osv osv.
"Tänk en Stockholmsfamilj, tre ungar. Å dem ska äta lunch, och dem ska hyra skidor
och det är liftkort"... and so on
You dont get it, but i do! Haha!

Kommentarer
Postat av: T

finns ingen finare än Frida!

2011-02-28 @ 10:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0