telefon, hund och film

Tappade bort mobilen innan jag åkte på semester. Den låg
visst i en av mina jobbtröjor såg jag nu ikväll. Som jag
kastade av mig framför tvättmaskinen i halvstressigt läge
kvällen innan resa. Whitein!
070 675 35 08 - där är jag, som vanligt!
.
Tyra har ett/en regn & vindoverall som
hon aldrig kommer växa i. Vi trodde bullen
skulle jäsa, men icke.
Hurtta - Outdoor Overall
(reflexdetaljer, dragkedja rygg, ofodrat)
Strl: 28 cm (rygglängd)
Färg: Brun
Nypris: 535:- (inhandlat november)
OANVÄNT, prislapp sitter kvar!
Om ni är intresserad maila mig: [email protected]
.



.
Nu ska vi kika på "I rymden finns inga känslor". Och äta
räkor och kräftor m. tillbehör! :)
.
Godnatt alla! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0