lörrrrdag

En utedag. Härligt väder ju! Vi åkte skoter upp över skogarna och
slog oss ner vid fruset vatten. Lagade mat över eld, drack varm
choklad/kaffe och mådde allmänt bra!
Det är atmosfären jag gillar med landet. Att ha en sådan natur
så nära är underbart! Det saknade jag när jag bodde i stan. Annars
skulle det vara åt helskotta skönt att slå rot i en stad ett tag. En tanke
som ger nått i mig en smäll ibland... Vill absolut inte knyta fast mitt
liv i en by där jag är född och levt nästan alla 20 jordsnurr i. Och Ede
står kvar och kommer alltid finnas! Edeplutt <3 pihi

Nu ska jag söka fram bästa dressen. För ikväll blir det trevligt
hos en jubilar! Börjar med middag kl. 18. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0