longislandice...

Vaknade 7 imorse, halvsov till 8. Pang! Solen lyste rakt in i
mitt hjärta genom sovrumsfönsret. Ack, en vårkänsla. Dock
var det bara en falsk vibb. Konstaterat ganska hastigt då
foten frös fast på brokvisten!
75 minus och snö precis överallt! BLÄ!

Igår gjorde mig glad. Jag var i Birsta. Ensam och bara jag.
Jag kunde gå i butiker hur länge jag ville. Om och om igen.
Efter 6 timmar och en inte allt för tunn börs var jag nöjd
med mina fyndpåsar! :)
Efter Birsta frisörade jag litegranD i staden!

Nu ska jag ta en promenad med Tyra. En inte allt för
lång då ingen av oss gillar det så kallade vädret.
Sen åker jag till Lotjärn och klipper hår.

Hejdå dagboken!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0