hejhopp

Nyss ätit gryta. Pappa fixat! Nu laddar vi upp
för bastun och lite annat som kvällen erbjuder.
Men vad exakt det blir, vet vi inte ännu. :)
.
Annars idag har vi bara spatserat. Varit ute och
gått, på is och backe. Fyllt upp kylskåp och skafferi.
Imorgon har våra hjärnor smitt ihop en skotertur
uppe på fjället. Fika, luncha, mysa och fiska!
.
Man ska ju PASSA PÅ. Du ångrar det
du aldrig gjorde kompis! Reeemembö! ;)
.
Och jag bokstavligt fyndade ett par vita täckbyxor
på Outlet. 98 spänn! Så jag passade på att fynda en
svart dunväst, två par raggisar och långkalsong för
nästan samma pris av byxorna. Billigt i mitt hjärta.
.
Tyra måste gå till frisörn eller köpa hårsnodd. Långhårt!
Kakor jag bakat! heh
Kockens och smockens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0