death!

Hata är ett starkt ord. Ordet hata menas egentligen inte alltid. Enda sedan
jag var liten har det kommit och gått. Och i slutet av resan gav antikropparna upp.
Så nu har jag tre feta munsår! Och jag hatar det!
Inte nog med att det ser väldigt inte så fint ut, så gör dem ont! Dem har stuckit
som hela kroppen brunnit! Men det börjar släppa, smärtan... Äntligen! Jag ska
kurera för livet dem närmaste timmarna och dagarna! Munsår mot dödsstraff!
.
Har iaf kommit hem! Annars väldigt pigg och kry i kroppen. Har nu
tagit Tyra ifrån hennes skyddsänglar. Och sitter i soffan och bara är.
.
Till veckan börjar det som kallas "allvaret". Och jag känner mig het som
peppar på`t. Men först en mysig filmkväll med en massa gott som faller in! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0