big great

Jag är så nöjd över denna resa. 7 dagar är för kort och 14 för
långt. 10 (11) blev perfekt den här gången.
Känner mig nöjd nu och längtar hem till vardagen. Har fått andas in
ny energi inför allt som kommer under våren och allt känns helt
underbart bra även fast jag ska tillbaka på hemmaplan. Igen.
.
Och som djurmänniska kan man ju inte låta bli att sakna världens
mysigaste skräp och samt en häst som ska hållas god inför sommarn! :D
Så det ska helt enkelt, till och med bli kul att komma hem!
.
Ne nu ska jag inte sitta här och leka profet. Utan nu ska jag njuta
av dem sista soltimmarna och bjuda mig själv på en svalkande
glass för att förbereda mig inför kylan!
.
.
HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Siw Backlund

Haha du tror du ska hämta Tyra. Men hon bor hos mig nu!!!!!!!!

Välkommen hem.

2011-02-04 @ 16:00:51
Postat av: Anonym

du lever i en dröm nu Siw! ;)

2011-02-05 @ 14:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0