monday 19' dec

Okej då. Jag unnar er ett inlägg vänner!
Har så kallad bloggtorka och vet inte vad jag riktigt ska skriva. Drar ett tradionellt dagboksinlägg, som vanligt. :)

Drog igång bak istället för att ta min igensnöade bil till julklappshandeln idag. Blev tre sorters godis och 1 sats saffransbullar.
Gjorde: - chokladtryffel, - mintkyssar (en typ av) & - nougat/mandelmassabollar m. chokladöverdrag. Enkla men ack så goda! Snodde ihop egen mandelmassa och gud så simpelt, rekommenderar. :)

Imorgon får jag sällskap av Micke och pappa till stan. Detta folk är dock inte optimalt att åka med då de börjar tjata om att åka hem och kollar klockan varannan minut efter en halvtimme, haha. Tur dem kan droppa mig och jag åker hem med mamma då hon slutar jobbet. Slipper ta bilen själv iaf, SKÖNT! :)

Så imorgon:
x
Rida
x Birsta
x Julfrissa la familia!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0