måndag eller?

Nu när man verkligen behöver allt det där nyttiga sadlar man om till ungkarl. Från havregrynsgröt & äggmackor till 2 lussebullar och ½ liter kallmjölk eller pizza. Godis istället för frukt och så vidare... Varje dag. :):):) CHANGE! Bra bränsle = Bra motor!

Ikväll blir det lugnt oavsett vad jag eller nån annan vill! Så tröööött efter arbetsdag! Kanske borde färga håret så man får det gjort någon gång. Det är jättelänge sen jag gjorde något åt håret... 4, 5 månader sedan?  August? Pinsamt? Na!

Imorgon är jag ledig från jobbeN, skÖnt:
x
Rida min häst
x Klippa
x Birsta med papp ?
x Julbord!

Idag kom jag på att min rädsla för arbetslöshet resulterade i överflöd! Både positivt och negativt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0